länge sedan......

Det var länge sedan jag skrev, skulle ha gjort det tidigare. Mår allt annat än bra, allting känns skit bara. Känner mig ensam å övergiven, orkar å vill inte ta itu med det eller låter dagarna bara vara utan att göra något åt det. Har lagt av med träningen vilket har resulterat att jag har ökat mycket i vikt, vet inte hur mycket eftersom att jag undviker att väga mig. Men som sagt känne det på kläderna å ja jag inbillar mig inte!!!!!!
Har flera gånger försökt att tagit itu med det men har inte det riktiga glöden, istället tröstar jag mig med skit mat eller snaks rättare sakt, känns inte bra men gör det ändå.
Vill inte gå ut bland andra mår bara dåligt av det, har börjat på sommarschemmat på jobbet nu iallafall det är bra för då slipper dagis bli så trött på att jag inte vet hur barnen ska gå på dagis.
Orkar inte vara med barnen p samma sätt som innan, vill bara gråta över hela situationen!!!
Jag vill att de ska slippa se mig så här så att vissa dagar har barnen fått gå på dagis ändå eftersom att de har det bättre där än hemma! Snart är det semester jag hoppas att det vänder någongång, men jag vet att det bara är jag som kan vända det, har inte hittat lösningen än bara.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0