Då var det dags igen...

Såg att det var över ett år sedan jag skrev sist, ja och mycket har hänt. Vi har fått en Theo som blir ett år den 15 november å vi har flyttat in i vårat dröm hus eller mitt iallafall. Ja det var jag som bestämde det mesta.
Hur mås det då, ja som alla andra lite upp å ner. Men ska jobba på att det går uppåt nu. Har börjat hos en akupunktör för migränen å det har visat sig vara jätte bra.

Nils har hunnit bli fyra år, redan har lite problem med språket men han går hos en loggoped som ska hjälpa oss. Just nu tycker han inte om att träna på alla SSSSS ljud, men det går i omgångar.

Jens har bytt jobb några gånger men han är fortfarande snickare, men mest jägare om han själv får bestämma. Han har dock inte skjutit någon älg i år ännu men desto flera rävar å fåglar mm.

Tyvärr har Elvy å Sven flyttat långt ifrån oss, skellefteå. Men jag förstår dem att de vill bo nära dotter å barnbarn. Ska försöka att hälsa på dem något har dock inte gjort det ännu det har varit så mycket annat.

Vi har även världens busigaste kattunge här hemma tingeling heter den men det är en kille trots namnet.
Han är mycket social å go lite för ibland kanske å vill gärna inte lämna oss inte ens när vi ska sova.....

Ja som sagt Theo är snart ett år å det är dax för mig att åter gå till det normala, vad nu det är ska jag plugga eller börja jobba extra. Älskar stället jag jobbar på men det känns ovisst när jag inte vet vad som händer. Ska fundera ett tag till innan jag tar ett beslut.

Tänkte uppdatera lite granna i första nya inlägget, kommer lite annat framöver....

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0