Bio besök

Med Jens igår vi var å såg på Jägarna 2, helt ok faktiskt. Det var inte en av de allra bästa men det var bra story. Peter Stormare var med i den å spelade (nu får de som inte sett filmen stänga av eller nåt) en ond människa kan man säga dså slipper jag avslöja för mycket. Jag har sätt han som mjuk å snäll sedan han var med på stjärnorna på slottet som gick på svt. Dessutom är han från Arbrå, villket även Nils gudfar är, han är så snäll å omtänksam. Det gör att man tror att alla är det som kommer från Arbrå, men nu kom Stormare å förstörde min bild.

Konstigt än då att man ibland blandar ihop skådisarna med rollerna de faktiskt spelar de är ju inte sig själva, ja ja nu släpper vi det där. Ni som inte sätt den se den!

Det var iallafall roligt att få göra något bara Jens å jag tillsammans, annars är det inte så ofta som vi hittar på något så. Men vi njuter av att vara familj i stället å hittar på saker hela familjen när vi är tillsammans. Par saker får vi göra när barnen har blivit vuxna eller inte vill vara med längre.

Nils å Theo fick vara hos faster å hennes familj, vilket gjorde Nils mycket glad. Då fick han leka med Vira å Viktor. Läste i faster Jennys blogg att Nils tänkte vara elak mot Theo. Måste säga att det inte är första gången. Nils har aldrig varit dum mot Theo innan men nu har det hänt flera gånger. Jag vet inte om det är någon avundsjuka eller vad det är. Men det är väll så med syskon. Theo är ganska duktig på att retas han oxå redan så att de kommer nog från båda sidor.

Jag vet själv hur det var med mig å min bror vi slogs som hund å katt varje dag. Nu är vi riktigt bra vänner ska faktiskt träffa honom idag på ikea på en lunch för att sedan gå å kolla på en telefon att mig. Ska inte köpa bara titta å checka lite priser.

Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0