Varför, varför, varför???

Ska man alltid behöva gå och oroa sig för allting aldrig kan man slappna av, jag trodde att allt var bra nu men inte eller. Har inte haft några foster rörelser i magen på flera dagar å jag har puttat å trykt på den har druckit hur många glas kallt vatten som helst. Men ingenting hander där inne. Orkar inte vänta på svar så jag ska till mvc i dag å kolla upp hur det egentligen ligger till där inne. När jag ringde ville de att jag skulle komma in på en gång. Men jag jobbar så att jag kan inte komma ifrån, vill inte berätta något för arbetskamraterna. Det är bara att köra på som vanligt och köra med pokerface. Jag vill inget annat än att gråta och tala ut men det går inte. Jag orkar inte. Jag vet inte om jag vill veta hur det ligger till men det är lika bra så får jag ta det senare när jag vet vad jag ska rätta mig efter.

Det jobbigaste är att de hela tiden tjatar på jobbet om den där jävla magen, det blir lite jobbigt i längden helst när jag inte vet hur det är.
Jens ska inte med på mvc men jag ringer direkt till honom om det skulle vara något, vet inte om jag orkar gå igenom ett negativt besked. Men ibland har man inget val helt enkelt. Skulle det vara så tänker jag inte jobba men samtidigt är det inte bra att bara vara hemma och deppa eller det vet jag.

Ja om jag inte har skrivit något i kväll så vet ni varför, då kommer jag nog att dra mig undan ett tag fram över. Men vissa säger att det är bra att skriva av sig sådant som är jobbigt.

Kramen till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0