En regnig dag

Funderar på om det blir någon cykling hem idag eller inte. Annars får jag gå på löpbandet ett tag. Det är så skönt att hålla igång. Jag sov över på jobbet i natt, Jens var så snäll så han kom med tandbortste och dagens matlåda. Och så hade han köpt en loka och tagit med naturgodis mums....
Sov jätte bra i natt men är ändå trött så jag önskar att jag skulle kunna gå och lägga mig någon timme efter att jag slutar men det vill nog inte jens som har varit hemma hela dagen och haft lång tråkigt. Får försöka hålla mig vaken får bli en tidig kväll istället. I bland kan jag gå till sängs samtidigt som nils vid åtta tiden, det är så skönt att vakna utvilad.

Har bara ca två timmar kvar innan jag slutar, ska bli så skönt ändå har jag bara jobbat två dagar i streck. Ledig i morgon och om det är bra väder ska nils och jag gå på lekterapinsdag på e.m. Det får kanske bli någon lunch ute innan, fast egentligen skulle jag behöva sparar pengar. Men om vi äter hemma så blir jag så trött så att jag inte tar mig i väg, jag vet hur lat jag brukar vara.

Fundrade på om vi ska köpa en pizza/sallad idag men jag vet inte om det är värt pengarna. De andra på jobbet köpte det igår men jag ville inte slänga pengar på sånt när jag ändå hade med mig mat. Men det luktade så gott. Tyvärr blir det nog inte så mycket familjetid ikväll även fast att vi inte har träffas på ett helt dygn. Det ät väll som vanligt att Jens hamnar framför datorn och sitter där hela kvällen och nils och jag framför tv. Det ät tråkigt men både Jens och jag har så dålig fantasi när det handlar om att hitta på något tillsammans. Men sånt är livet.....

Annars blir det bara jobb den här veckan som närmar sig vad jag vet.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0