Pott träning

På schemat idag på f.m, tyvärr utan resultat han provade flera gånger men det kom ingenting. Men han satt på den i allafall vilket är ett framsteg i rätt riktning Pott träningen är vårt största bekymmer just nu. Vet inte hur vi ska få honom blöjfri pratade med personalen på dagis igår å de sa att de oxå prövat, men han gick inte dit ensam men det gick bra om det var någon fler brevid honom. Då måste lösa sig på något sätt.

Sedan bakade vi en kaka oxå men det blev inte bra så att vi slängde den, Tommy får nöja sig med middag å kaffe idag. Det var länge sedan han var här nu så att det ska bli roligt för Nils att träffa honom å leka av sig lite. Måste passa på å ses när det går oftast går vi om varandra, nästa vecka jobbar jag hela veckan utom på tisdag. Veckan efter åker Tommy till Göteborgs några dagar. Man måste ta hand sina nära å kära skönt att träffa någon annan en bara Jens. Det var meningen att Sara å jag skulle ha träffats i dag men hon fick förhinder det är så när man har barn. Då kan det vara svårt ibland att planera allt för långt i förväg. Jag hoppas att vi kan åka upp till Erikslund någon dag i helgen det var så länge sedan.

Nils å jag har även kollat på möbler på nätet i dag bla en säng till honom men var inte riktigt överens. Nils ville ha en sorts vånings säng medans jag ville ha en vanlig är rädd att han ska ramla ur.
Vilken tycker ni bäst om?? Båda finns på mio. Älskar den butiken men har tyvärr inte råd att handla så mycket där, men drömma kan man göra eller hur?

             

Har även hittat en fin köksgrupp på em möbler gick tyvärr inte att visa den bilden, den var inte så dyr eller. Har börjat kolla på lite färgkulörer oxå. Lite tidigt men det är sådant jag är intresserad av inte att bygga det är inte min grej. Jag är inte bra på det men jag skiter i vad andra tycker jag måste få ha de färger jag vill ha det är vi som ska bo där å inte våra gäster. Alla får ha en åsikt men det är jag som bestämmer i slutändan punkt slut.

Har kollat på färgen äggskal som är som vit men inte sterilvitt, kamel som är en brun nyans, cappuccino bla. Det finns så mycket att välja på men jag vill inte ha för starka färger. En annan färg som är fin är lagerblad som är en mjuk lugnande grön färg, skulle jag ha en tjej skulle jag ha målat väggarna med lingonhake eller balett kanske som är lite ljusare. Om ni är lika intresserad som mig så är det bara att gå in på alco färgs sida. Fast det bästa är att se de i verkligheten. Nej nu måste jag laga mat innan Tommy kommer å Jens från sitt kyrkomöte, det blir viltskavsgryta i dag det var länge sedan.

KRAMEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0