Länge sedan sist

Men nu är det dags att skriva lite igen. Har inte gjort så mycket den sista veckan, har jobbat mest hela tiden. Men idag är jag ledig. Ska inte klaga, jag får vara glad att jag har ett jobb en så länge. Ska på möte nästa onsdag då får veta hur det ser ut under sommaren jag hoppas att jag får vara kvar, men jag har lite krav som jag vill ha igenom som att få ha semester två veckor, föräldra ledig två veckor och jobba 75-80%. Jag känner att det inte kommer att fungera annars eftersom att vi ska bygga hus å allt. Inte för att jag kan bygga men någon ska ta hand om Nils å hushållet oxå. Vill undvika skilsmässa, känner mig så irriterad på allt å alla ibland. Men ibland kommer man in i sådana perioder.

Efter jobbet i söndags var hela familjen ute och åkte skidor, men Nils satt på ryggen på Jens, vi var bara ute en timme eftersom att Jens hade varit i gamla huset och börja riva både lördag å söndag. Han har slitet på bra han är alldeles slut när han kommer hem han var i väg i går oxå. Han är verkligen duktig men det ska göras någon gång. Det är lika bra att börja, vi ska bort dit i morgon och mäta upp vart det nya huset ska stå. Det blir nog bra med det.

Nils har blivit en shopaholic, han fick följa med mig på birsta både på fredag å lördag, det var meningen att vi skulle köpa lite galon kläder men vi är som vanligt lite för snål för de priser. Skriver mera sedan.

kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0