Fullt ös, medvetslös

Så kan säga att den här arbets dagen började som, de hade hämtade mycket barn i natt, när jag kom var det full rulle, man kan säga att tiden har bara har runnit i väg. Vet inte riktigt vad jag har gjort och inte har gjort. Men det brukar visa sig efter ett tag på ett eller annat sätt. Visst det är roligt när det är mycket på gång men det händer att det blir lite för mycket ibland så att man glömmer vissa viktiga saker.

Jag sov över här i natt tyckte att det var lika bra eftersom att jag skulle jobba dag. Sov inte så bra i natt skulle lösa alla problem å så kom tankarna om branden upp och allt som har hänt. Tänk så hade det hänt något med Nils usch vad hemskt. Men som sagt som jag sa igår så är det alltid lite svårt att skiljas när man har varit tillsammans under så många dagar. Jag låg å kollade på bilder på Nils som jag har på mobilen, å vad jag saknade honom jag grät när jag tänkte på honom. Bara längtade efter att få träffa min guldklimp.

Det var en häktisk dag, men den gick fort å jag fick jobba med underbara människor det betyder jätte mycket. sedan kom Jens å hämtade mig å vi åkte å hämtade Nils var tisdagsfika på dagis i dag så att alla föräldrar fick kaffe med fika bröd, roligt att få träffa lite andra föräldrar i ett avslappnat umgänge. Nils fick oxå lite fika, han var så kramig å snäll när vi kom och hämtade honom. Jag blev så glad i hela kroppen av att få se att han hade saknat mig lika mycket, att den var besvarat. Det finns inget bättre än att få en äkta kram av sitt eget barn, de har äkta känslor å de har ingen baktanke eller. Puss på dig Nils!!

Sedan efter middagen kom bokbussen, å Nils blev så glad när han fick gå å kolla efter nya böcker att läsa. Han älskar när någon läser för honom. Han har börjat få smak på att vara ute oxå, fröken på dagis sa att Nils hade inte pratat om något annat efer frukosten, å det fick han de tyckte att han hade blivit så duktig på att klä på sig själv nu. Stort plus poäng till honom.

Jens är på årsmöte på dagis i kväll så att vi är ernsamma hemma, lite mys bara vi två. Nej nu måste jag sluta att skriva för att nu ska vi kolla på djur det är det bästa nils vet att kolla på, på datorn.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0