Fredag

Det blev inte några foto inlägg igår, jag kan inte skylla på tidsbrist snarare latmasken. Det blir så ibland. Vi gjorde inte så mycket igår eftersom att nils hade haft feber på kvällen kunde jag inte ta med mig honom ut. Så att vi satt inne hela dagen och ritade kollade på tv och spelade byggarebob bingo. Det var så tråkigt att bara stanna hemma, tredje dagen. Visst ibland är det skönt att få vara hemma men det finns gränser. Idag jobbar jag som vanligt skönt att jobba dag så får jag gå hem sedan tidigt. Det är inte så roligt att jobba helg men ibland har man inget val.

Var hos jenny med familj igår och firade tvillingarna, hon bjöd på fika å tårta. Nils satt å lekte på stolen när han skulle fika. Självklart ramlade han ner å slog munnen å näsan det blödde ganska bra men det gick fort över. Han blev mest rädd tror jag. Sedan fick han sitta med mig å äta tårta å så fick han låna freestylen av hans snälla och omtänksamma kusin viktor. Han var så trött när han kom hem så att han somnade på golvet i vardagsrummet. Nästa vecka är det kalas för tommy och elvira.

Jens ska nog iväg och riva på gamla huset senare ikväll så nils å jag blir själva men det måste göras, desto mer han är där desto fortare går det. Var där igår och kollade, jens har gjort ett jätte bra jobb det är inte mycket kvar på övervåningen. Den är nästan värst jag tror att det blir lättare nere men det luktar inte gått där inne så att man vill inte vara där allt för länge.

Sedan imorgon måste nils å jag hitta på något annars klättrar jag på väggarna, på kvällen kommer mari å per på middag, får se vad vi ska bjuda på. Mari ska göra efterätt, så att det slipper jag. Ska bli trevligt att träffa dem igen jag antar att det blir ganska mycket husprat.

Sitter å har lite ont i magen eftersom att tommy ska åka till göteborg idag å hälsa på en kompis, han skulle flyga direkt plan ner så att han skulle vara framme på en timme. Om allt har gått enligt planerna ska han vara framme nu. Hoppas att allt går bra, litar inte riktigt på flyg alla gånger. Men han skulle höra av sig när han kom fram sedan kommer han hem på söndag kväll.

Nej nu ska jag jobba ha en bra dag allihopa

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jens

obaby baby i dont now what to do åå baby i love you so

2010-03-21 @ 08:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0