Ultraljudet

Är nu klart och allting såg bra ut vad hon kunde se så klart. Den är planerad till den 14november och vi är i vecka 19 nu. Å det är så roligt att se bolderna på sin egna lilla bebis det är först då som allt blir verkligt. Få veta att den har alla sina organ och två armar och två ben sedan kan vad som hellst hända på vägen fram men det får man ta då. Just nu vill jag bara njuta av att allting ser bra ut, moderkakan låg där den skulle som tur var så att jag inte behöver ta snitt på grund av det det vill jag inte.

Så att nu har vi gått halva tiden vad spännande allting ska bli. Det ska bli roligt att få visa nils bilderna och få se vad han säger. När vi frågar honom vad jag har i magen säger han alltid "en lilla syster" så självklart vi får väll se, Jens tror oxå på en tjej.
Usch jag var så nervös så att jag mådde illa och nu börjar jag få huvudvärk, men det går över det är lugnt. Ska på avslutningsfest på dagis för de som ska börja sexårs nästa år. Det börjar tre men jag ska försöka komma så fort jag kan. Om det är lugnt kan jag gå tidigare men man ska inte ropa hej innan man har kommit över bäcken som de säger.

Imorgon är jag ledig, ska nog försöka ta mig till vc för att kolla upp om jag har uvi eller inte har väntat lite för länge på det så att nu måste jag ta mig i kragen och kolla upp det. Ska kanske träffa Tommy i morgon om han är ledig kanske en promenad. Har inte varit ute och gått något på länge har inte mått så bra och eftersom att jag har haft prematura verkar har jag inte vågat chansa. Igår när jag kom hem blev det inget ikea eftersom att jag var så trött och ville bara sova, det blev faktiskt en stund innan mat. Ändå gick jag och lade mig klockan halv tio i går och somnade nog vid halv 11. Skönt tycker jag!!

Snart är det midsommar men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på faktiskt, kanske jamtli på lördagen eller söndagen det är inte alla gånger man är ledig på midsommar så att det är lite lyxigt!

Ha en bra dag, det ska jag försöka med.

Kramen på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0