Regn regn

Och åter regn denna dag, med det gör inte så mycket eftersom att jag ändå jobbar denna helg. Var faktiskt ut på en promenad innan på morgonen innan de övriga i familjen hade vaknat. Det var riktigt skönt ute då, annars har jag inte gjort mycket idag var på ica och handlade på morgonen inna alla andra skulle dit. Man fick plocka ett kilo lösviktsgodis gratis om man handlade för minst 200kr, å det gjorde vi så klart. Jag var inte sugen men jens ville handla så att det blev så.

På jobbet har det oxå varit lugnt vi betällde mat idag så att det blev en sallad från marco polo, de är så goda å så räcker det till dagen efter oxå. Köpte sallad från birsta baren i veckan men det blev man inte mätt på, det var nästan ingen kebab bara sallad och inte något bröd till eller.

Igår var vi på jens bekants, blivande arbets kolegas student fest. Det var mycket trevligt och de bjöd på jätte mycket god mat. Det var buffe som man fick plocka själv som de hade lagat och sedan var det tårta det var oxå gott men det var lite för mycket socker för min del.
Nils han trivdes som fisken i vattnet där bland alla de andra barnen han ville inte åka hem därifrån. Vi åkte vid halv tio men han var inte trött när han kom hem å det vat inte vi eller men vi gick å la oss iallafall. Han somnade ganska snabbt. Själv hade jag fått värsta socker kicken så att jag var pigg som en nötkärna. Det ända som var jobbigt igår var att det var så kallt så att jag frös så in i..... Och så tror jag att jag kände rörelser i magen för första gången igår det var en härlig känsla. Ja jag går in i vecka 18 idag så att det är nog inte bara vanliga tarm rörelser.

Tror nästan att jag sover här i natt det blir lättast så för oss alla tre.

Ha en bra kväll!!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0