Ledig men utan energi

Att göra något, det regnar ute, så jag kan inte gå ut och gå skulle verkligen behöva röra på mig. Det var ett tag sedan om jag säger så. Vi var till Borlänge i början av veckan det gick riktigt bra förutom att jag fick migrän i måndags. Vi hade mötet med hus säljaren på tisdag morgon som tur var så var Jens med så att han fick sköta snacket, jag hörde bara massa ord och surr jag förstod inte alls vad han sa. Men jag hade spanat in toaletten så jag visste vart jag skulle springa om jag måste spy, klarade mig från det. Satt bara och väntade på att vi skulle bli klara så att jag kunde sova i bilen.

Men vi kom överens om hur köket och olika detaljer skulle se ut i huset så att det blir nog bra. Vi ska ha ljust och vitt tycker jag. Köket blir vita högblanka luckor och rostfria vitvaror. Vill bara börja någon gång men huset kommer inte förrän i september ett tag kvar.

I förrgår var Tommy å Mari på besök de blev bjuden på räksmörgåsar eftersom att jag hade inte lust att laga mat och jag hade ingen tårta hemma. Men vi hade trevligt. Nils var fundersam över varför vi skulle äta frukost till middag. Det är så när man har en lat mor och en far som inte lagar mat.

Idag ska jag med Nils på treårskontroll på bvc, det går nog bra. Det är bara det att jag har hamnat i en svacka så att jag har inte lust med någonting, ibland vill jag bara skita i allt Tyvärr är det Nils som blir drabbad, ja ja det går över det tar bara lite tid. Jag antar att det bara är att stå ut och acceptera läget. Livet har både tråkiga och roliga dagar just nu är allt kolsvart bara.

Ska på ultraljud på måndag fruktar det värsta tyvärr eftersom att det känns så lugnt i magen känner absolut ingenting. Vet inte hur jag kommer att reagera då men det visar sig. Jobbar på måndag men jag går inte tillbaka om det skulle visa något negativt, det orkar jag inte. Desto tidigare desto bättre men det skulle vara tråkigt. Då har jag gått upp alla kilon i onödan och skaffat mig häng mage i onödan. Ni får tycka som ni vill men så tänker jag.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0