Ikea

Nästa eller om några timmar iallafall, Nils ska få en egen säng. En vit som det var bra pris på, jag ville ha den på mio men den var för dyr för oss just nu. Men Nils ska vi lämna in i smultronland för första gången. Jag tror att det heter så jag är inte så säker men där barnen får leka medan de vuxna handlar.

Vi lämnade in honom på småland på ica i går och det gick jätte bra han vile inte åka därifrån, vi får handla saktare nästa gång. Men det är skönt att handla i lugn och ro ibland. Tommy kommer hem från sin snabb visit till vännersborg idag oxå med flyget. Jag hoppas att allt går bra, ska ringa ikväll å höra hur det gått.

Annars är det sista jobbar helgen innan semestern så att nu har jag inga helger på 5 veckor, skönt det tycker Jens om. Det har gått bra ändå men det har varit som "kramper" i magen idag så att jag har varit lite lat idag.

Imorgon föresten så kommer dommen, då ska vi på ultraljud för att se hur det ligger till, jag gruvar mig jätte mycket men det är ingenting som jag kan göra något åt nu ändå. Var och kollade på en ev säng och barnvagn i går på babyproffsen. Ja ja jag vet hur ni tänker "kan ni inte ta Nils saker" jo men inte allt sängen blev förstöd i branden och vagnen är så sliten. Det är mina pengar så att det är jag som bestämmar KLART SLUT!!

Vill jag köpa nya saker så gör jag det vi prioterar alla olika!!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0