Dålig på att skriva

Men jag tycker att det är så tråkigt att sitta framför datorn, det är annat med jens han kan sitta där jämt. Han får man dra därifrån annars sitter han framför facebook hela tiden.

Annars är det som vanligt hemma hos oss. Våran stora kille har blivit tre år gammal och han var så glad över alla paket och presenter som han fick av alla snälla nära och kära. I söndags på nationaldagen var jag ledig så att då for vi in till stan och firade det var jätte länge sedan vi var där tillsammans allihopa. Det var underbart väder och riktigt trevligt vi träffade Malin oxå som var med och sjöng i kören, vi tog en fika tillsammans det var inte i går det lovar jag. Vi var där till nästan halv fyra sedan ville Nils åka hem då var han nöjd med det som hade varit och det var vi oxå. 

Idag jobbar jag min fjärde dag denna vecka bara två kvar nu i helgen så skönt. Sedan är jag ledig i två dagar, jippi men det har gått bra och jobba har haft en ganska lugn vecka en så länge. Jag hoppas att det blir bra väder nu i efter middag, tänkte ta en promenad hem jag blir så rastlös om jag inte får göra något. Det kliar i hela kroppen har så mycket överskotts energi.

Har varit mycket irriterad den sista veckan på allt och alla men det kanske är hormoner och så är det en stor förändring i kroppen som spelar in säkert. I kväll ska vi på student firande, en som känns känner som har gått bygg tar studenten idag. Usch det är tolv år sedan jag tog studenten fatta vad tiden går fort. Jag mår nästan dåligt när jag kollar på bilder från den tiden såg inte bra ut bara skinn och ben. Om det var det ens, såg ut som en gammal tant.

Jag är inte vacker nu eller men jag har iallafall en bättre och snyggare kropp nu än då. Visst det hänger slänger och dinglar lite här där. Hellre det en se ut som ett monster. Men det måste ni erkänna att alla anorektiker ser hemska ut och de är absolut inte roliga att ta i, usch jag ryser av bara tanken.

På tal om något roligt på måndag ska Jens och jag åka ner till Borlänge för att på tisdagen träffa säljaren till huset och göra en slutbetällning. Vi åker ner på måndagen och sover över på hotell en natt eftersom det är så tidigt dagen efter det blir som en liten mini semester bara vi två. Det ser jag framemot men det känns kontigt att lämna Nils. Han klarar sig men jag känner mig som en svikare.

Nej nu måste jag gå på toaletten, kisssss nöööödig!!

Ha en bra dag!!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0