Bara en dag kvar

På denna arbets vecka efter denna, skönt inte för att det har varit jätte mycket men när jag vet att de anfra är hemma så vill jag också vara där.
Gjorde inte så mycket i går kväll efter jobbet, lagade middag å låg och latade mig i soffan medans jens och nils åkte till huset. Jens har varit jätte duktig på att ta hand om nils nu under min graviditet, jag ska inte klaga på honom. Jag förstår att det blir annat sedan när vi ska börja jobba men det tar vi då, man ska ju leva i nuet säger de.

Ikväll måste jag försöka att köpa present till mari men jag vet inte vad jag ska hitta på. Det är tråkigt med ett presentkort men samtidigt så får de då köpa vad de vill ha. Ska köpa ingridienser till pajerna oxå som vi ska ha med dit ner till arbrå. Tänkte göra dem i morgon kväll, men det är visning klockan fem på huset som vi bor i så att det får bli på kvälls kvisten någon gång. Det ordnar sig.

Har börjat att försöka att lägga nils tidigare på kvällarna igen, har blivit senare nu på semestern. Men han skulle inte sova i går han var törstig, hungrig hade ont överallt allt för att slippa sova. Själv ville jag bara blunda och sova någongång var jätte trött. Men jag var inte ute och tog någon luft eller tänkte ta en promenad hem men det blev inte så. I dag kanske, vem vet om inte latmasken kommer smygande den brukar ha förmåga att göra det tyvärr. Det är så skönt när man väl börjar men innan är det tungt.

Känner att jag har inte så mycket att skriv om idag så att jag tackar för mig.

Kramen på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0