Ingen dator

För närvarande så att jag kan inte blogga som jag skulle vilja men jag lovar jag har inte lagt av. Ska kanske iväg och kolla på en dator till veckan det är så mycket annat vi ska göra nu också som ska jinnas med. I bland har vi inte lust att göra någonting alls, det är så livet funkar tror jag.

Vi har iallafall flyttat in nu i våran nya våning. Den är stor och vi ska vara glada och tacksamma att vi får hyra den, det är nära till vårat hus. Men det är inte mina färger som sagt och det gör sig på mind varje dag tyvärr, jag är kanske bort skämd med det eller inte egentligen om man tänker på hur vi hade det i vårat förra hus det var också ganska färg glatt, men det skulle vi göra om senare. Nils rum är jag ganska nöjd med, där är det blåa väggar där ska vi bara byta tapeter.

Har haft någon blandning av magsjuka och förkylning i början på veckan så att då var jag hemma, Jens har och så varit dålig men har varit och jobbat iallafall men det är lite svårt för mig med tanke på var jag jobbar. Jobbar nu i helgen det är helt okej.
Men jag önskar att jag fick vara hemma med Nils men nu är det inte så. Det känns inte som hemma riktigt ännu det är lite konstigt att börja om på nytt på ett ofrivilligt sätt men samtidigt så är det inte ett dugg synd om oss, vi har tak över huvudet. Tänk på alla krigsbarn och flyttingar som får lämna allt de har och lämna sitt eget land och sin kultur och inte veta vad som kommer att hända dem. Där kan man tala om oro.

Nej nu måste jag göra lite nytta skriver kanske lite mera senare..

Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0