Försäkrings bolaget

Eller rättare sakt en viss person på vårat försäkringsbolag kan förstör hela dagen. Ja man laddar när man ska dit å sedan när man kommer därifrån så har hon tagit alla energi man hade och lite till, precis så känns det. Men vi ska inte klaga nästa vecka så är hon klara med oss och vi med henne skööööönt!!

Jobbar kväll idag sedan är jag ledig i helgen som sagt jag låter som en pappegoja. Skriver om samma saker hela tiden men det är det som mitt liv handlar om nu ungefär.
Jens ska i väg ikväll och kolla på en teve och lite annat och eventuellt börja montera ihop lite möbler. I morgon ska Tommy hjälpa oss att flytta saker han är liksom skylldig oss det efter alla hans flytter fram och tillbaka. Det ska bli roligt att få inreda Nils så kallade rum. Jag har stora planer, har som sagt redan köpt lite möbler allt i vitt precis om jag vill ha det jag är allergisk mot fure och trä tycker att det är så fult. Ursäkta men hemma hos mig får det inte vara trä inslag, men vi har alla olika smak och tur är väll det.

Vi ska köpa sängstommen på okea det blir hemnes även byrå och nattusbord och eventuellt en liten förvaringsbyrå framför sängen. Sedan har hon som vi hyr av lämnat kvar en soffa och fotölj med soffbord som vi ska använda och några byrån. De är dock inte vita men det kan jag leva med en kortare tid iallafall. Sedan har hon en gammal garderob i Nils rum som jag tycker är mycket fin den skulle jag gärna villja ha.

Tilla lla er som läser min blogg vill jag hälsa er välkommen till våratt nya hem framöver det är större så alla som vill får plats vi har extra säng om det är någon som vill sova över, vi har inga katter tyvärr. Så att det är fritt fram till alla er som är allergisk att komma och hälsa på.
Jag känner att jag börjar att sakna den där sociala biten nu. Det var länge sedan det var någon som hälsade på. Jag ska se till att det finns fika bröd hemma (brukar vara lite dålig på det) men jag kan säga som så att det är inte vi som har valt teapeterna eller gardinerna. Men hon som vi hyr av är jätte snäll som låter oss hyra.

Kramen

Kommentarer
Postat av: johanna

jag kommer gärna nu när det är allergisäkert. vi är ju fortfarande ledig på fredagar.

2010-01-23 @ 20:04:08
Postat av: Sara

jag kommer gärna och h'lsar på nptt snart..Vart bor ni nu då?? Kram

2010-01-24 @ 18:26:23
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0