Egocentrisk

Jag känner mig så gnällig, jag vill inte att andra ska tro att jag tycker synd om mig själv. Men jag vet inte hur jag ska göra. Jag är på jobbet nu och jobbar natt det är bra att vara tillbaka men det är så svårt att koncentrera mig, tankarna bara far runt i huvudet på mig. Jag jobbar natt i morgon också sedan jobbar jag helgen, vi ska eventuellt försöka att flytta i helgen. Problemet är att jag inte vet hur jag ska hinna att få ihop allt.
En på jobbet tyckte att jag skulle sjukskriva mig inför helgen men jag vill inte vara till något besvär.

Tankarna börjar ploppa upp nu, förra veckan hade vi så mycket annat att göra men idag har jag haft tid att tänka. Jag var med Tommy på Birsta en stund och kollade på lite saker å åt lunch på ikea, men jag har lite svårt att koncentrera mig. Kanske ska ta den här veckan till att vila upp mig så jag inte går in i väggen. 

Låter det egocentriskt??????

Jens har börjat få ont i handen igen stackarn, han har det inte lätt ska kolla upp det imorgon på sjukhuset.

Ja men sov så gott!!!

Kramen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0