Mindre magsjuka

Här är det som vanligt jag å nils mår bättre men Jens får fortfarande springa på toaletten, stackarn. Nils har verkligen fått tillbaka sin aptit han är inne på sin fjärde smörgås nu på morgonen han tar igen allt han har tappat. Han börjar att bli ganska rastlös nu, å jag förstår honom jag är så trött på att vara hemma nu. Jag skulle verkligen vilja börja jobba igen å se lite andra personer än mina familje medlemmar. Men även fast att jag mår bättrre så måste man vara hemma 48 timmar efter det att man har tillfrisknat. Ja jag ska inte klaga på måndag är det dags igen skönt år som sagt ledig i helgen.

Jag får så dåligt samvete när jag är borta från jobbet, känns som att jag lämnar alla andra i sticket, men jag vet att om jag går dit nu så smittar jag ner alla andra oxå. Men jag har varit borta så mycket nu den sista tiden, måste göra något åt det. Det visar sig på lönen oxå tyvärr. Ska faktiskt fuska idag och gå ut en sväng på en liten promenad måste få lite frisk luft. Det är därför som vi är så sjuk o våran familj, vi är så sällan ute i friska luften. Men har det inte varit 25 minus grader så har det blåst eller kräksnöat. Jo jag tycker om snö och skulle inte kunna vara utan vintern men det får var någon måtta med allting. Det har kommit lite väl mycket nu den sista tiden. På måndag är det första dagen på första vårmånaden så att det kanske vänder då. Får hoppas på det iallafall.

För oss är mars en födelsedagsmånad, jenny å jens fyller år och elvira blir ett år lill tjejen usch vad tiden går fort. Sin blir min kära bror 27 år gammal den 23 mars, så att gäller att tänka ut vad jag ska handla. Ja men jag höll på att glömma Minna som blir 3år i mars. Ja det det är några presenter som ska köpas.
Jag vet vad jag skulle vilja ha, en liten kattunge, gärna en maincoon de är så fina å de säger att de har ett bra humör å så blir de så här stora å mysiga. 
Jag frågade nils om han ville ha en katt, men nej han har inte samma smak som mig. Han ville inte ha en hund, kanin eller ett marsvin eller (som jag skulle kunna tänka mig). Han vill ha en HÄST, av alla djur som det finns att välja på. Ja någon häst blir det inte de är bara stora och farliga, kostar pengar gör de oxå.

Kramen

 
                                       
    



Kommentarer
Postat av: jenny

JAAAAAAA köp en häst!! bra pojke du har!! hehe..

2010-02-26 @ 15:21:54
URL: http://strandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0