Svanen som jag vill ha den.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan. Kollade på huset. Ser trevligt ut. Kan se framför mig trevliga middagar där... om vi nu hinner ses något... tur du har en logg så man har lite koll på vad som händer i ditt liv. Kram Malin

2010-02-22 @ 21:16:10
Postat av: Johanna

Jättefint hus. Hur väljer man ut ett hus då ytbudet är enormt? Jag tycker att ni valt rätt iaf. Kram

2010-02-23 @ 20:32:55
Postat av: Sara

mysigt hus. Synd att vi inte kan ses imorgon. Får se hur jag känner mig..Blev ju lite rädd då ni(Jens iaf) har magsjuka också =/ Nä, vi får ta den där fikan en annan dag. Kram

2010-02-23 @ 20:36:31
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0