Min andra jobbnatt

Och sista för den här gången kände inte för att åka i väg och jobba idag eller i natt, ville bara stanna hemma och mysa med familjen men nu är det bara fem timmar kvar, det betyder att jag har avverkat hälften. 
Jag som brukar tycka om mitt jobb har tappat lusten litegranna, men det är inte så konstigt när man tänker på vilka som ska driva detta ställe och hur de bär sig åt. Jag har slutat att läsa tidningarna jag orkar inte med dem längre.

Har börjat att fundera mycket på framtiden och vad jag ska göra senare, jag skulle vilja göra något helt annat men vad det vet jag inte. Kanske någon som har något förslag?? Jag skulle kunna tänka mig att jobba på barnklädes butik eller något liknande men inte ica eller coop. Slippa känna pressen och det stora ansvaret som vi har som jobbar med människor, självklart har alla ett viktigt ansvar på sina jobb, men missförstå mig rätt. Får se hyr det blir i sommar om vi får jobba som vikarier eller inte det är så olika bud överallt vet inte vad jag ska tro på längre.

En annan mål grupp som jag skulle kunna tänka mig att jobba med är människor med handikapp, som de i köping de kan klara sig själva men behöver lite extra stöd på vägen bara å så verkar de vara så trevliga. Hoppas att jag inte har förelämpat någon nu.

Ja hur har min dag sett ut kom hem sov till ungefär tolv, Nils och Jens lämnade mig för att få vila och det var omtänksamt tycker jag. Sedan åkte vi ut till Mari å Pers husbygge de har kommit riktigt långt de håller på med väggar och tak inomhus. Men jag är inte avundsjuk på dem, usch jag tycker att de gör ett jätte jobb som gör nästan allting själva det skulle jag INTE vilja göra. Där fick vi fika och rund visning å Nils amlade på sig lite byggdamm på kläderna, men det tänkte inte jag på när jag klädde honom innan vi åkte dit. 
Gissa vart vi åkte sedan, ja rätt gissat birsta det fick bli Mio den här gången kollade på alla deras snygga möbler hittade en fin soffa en matsalsgrupp som jag vill ha och en ev säng till Nils faktiskt. Men det blev inget köpt i dag, sedan gick vi ner till arken och kollade på deras små gulliga små djur, köpte inget där eller fast att det var nära. 

Vi avslutade det hela med att gå på Stadium å kolla på ett löpband som jag vill köpa eftersom att min crosstrainer blev förstörd vid branden. Jag har sett på gymmet att jag faktiskt kan springa på löpband och tycker att det är roligt oxå, ett stort plus poäng men vet inte om jag ska köpa det nu när vi bor där vi bor men jag är bra sugen.
Ja vi var in på birsta city oxå där jag bla gick på change jag tycker att en av de som jobbar där är så himla trevlig och kan det hon gör, så att det blev lite handlat där.

Sedan på kvällen gjorde vi inte så mycket.   

Kramen

Kommentarer
Postat av: Sara

vilken mysig dag! =)

Va?! Har du haft en crosstrainer?

Vill också ha!! =P Löpband däremot skulle jag aldrig våga mig på...Jo, att gå på funkar, men om jag skulle försöka springa, skulle jag nog trilla av, haha.

Vi hörs nått imorgon eller på tis. och kollar läget inför onsdag?! Kram

2010-02-21 @ 22:27:51
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0