Blä

Allting känns så tungt och jobbigt just nu har inte lust med någonting. I bland önskar jag att ajg kunde lägga mig i sängen på kvällen och bara blunda å senare när jaf vaknar på morgonen är allt bara bra. Tänk att nån gång få må bra under en längre period, men nej tydligen så fungerara det inte så enkelt. Jag är så trött och le på allt och alla, förstår och vet inte varför.
Försöker att vara positiv men det går inte försöker att tänka klara tankar men det går inte. Allting är bara skit just nu ingenting går åt rätt håll.

Nils har varit dålig sedan i torsdagsnatt då han fick hög feber och förkyld, han var uppe i 40 grader natten till söndag satt jag och vakade över honom och gav han suppar. Jag var mycket orolig över honom men nu är det bättre han har inte haft någon feber idag bara hosta och snuva han börjar att likna sig själv igen. Han har lote ont i en tand oxå tror jag, han tar sig på kinden i bland när han dricker och säger att det gör ont. Men det är inte så konstigt eftersom att han är så dålig på att borsta tänderna.

Vi har varit mycket slapp med sådana saker, jag känner bara att jag inte orkar tjata om allt det där som att han ska gå på pottan det vägrar han att göra jag vad ska jag göra, sätter på han en potta och låter det gå, alla hans jämn åriga på dagis har slutat med blöja men Nils får väll ha det tills han börjar skolan. Vet inte hur jag ska göra. Allt känns så hopplöst, det ser hemskt ut här där vi bor det är saker och kläder överallt men jag är trött på att bara gå runt och plocka hela tiden efter mig och mina övriga familje medlemmar.

Har inte varit ute på ett tag heller men det har inte gått eftersom att Nils har varit sjuk. Skulle jag gå ut eller göra något annat än att jobba så skulle Jens ringa 79gånger och höra om jag kommer hem snart, så att det är ingen ide. Men sedan när vi är hemma så gör vi inget eller jens sitter framför datorn eller tv nils tjatar om att jag ska komma och leka med honom eftersom att Jens inte vill angagera sig. Är så jävla trött på allt men orkar inte göra något åt det eller.

Å så pratar Jens om att vi ska ha fler barn hur ska det gå till när vi inte ens kan ta hand om ett barn???????
Det kan man verkligen undra.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Sara

Hm....jasså...Jag har ringt dig typ 100 gr. Förstår att du har det jobbigt. Ring nått framöver om du orkar..

2010-02-17 @ 02:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0