Trött idag

Skulle behöva åka på birsta och uträtta några ärenden men har inte någon lust till det idag. Nils är hemma idag och längtar efter att få komma ut någongång så att det blir några timmar ute senare. Hoppas han har glömt bort att vi egentligen skulle ha åkt in på biblioteket å lämna böcker.

Är som sagt så trött idag efter gårdagens äventyr på drakborgen det var hur mycket barn som helst där igår och Nils körde hård träning med oss. Ner och upp, genom tunnlar. Blev alldeles svettig men det var jätte roligt å efter det var på Ikea han ville besöka småland men det var fullt. Hade planer på att handla lite små saker men de kunde inte ta emot kort igår och jag hade inte några kontakter så att det blev inte några affärer för vår del. Sparade lite pengar kanske.

Sedan på kvällen var vi till bygget en liten stund, Jens kom inte hem förrän vid 10 så att de höll på länge, ska dit igen ikväll har lovat Nils att han ska få vara med och jobba men inte så länge eftersom att det är dagis i morgon och jag ska iväg och jobba ett av mina två pass denna vecka. Känns lite konstigt när jag nästan aldrig är där men det blir mer fram över har bara lyckats få en bra vecka på schemat ska inte klaga.

Men så jobbar jag 75% nu, mindre i kassan men mera vila kanske behövs nu innan det börjar om igen med¨sömnlösa nätter och 0 fritid men det gör jag så gärna så. Tur att jag vet litegranna om hur det brukar vara. Det blir ingen överraskning om jag säger så.

Har inget mera att skriva nu ha en bra dag!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Agnes

Snart kommer jag till nordligare breddgrader! Då kommer jag o Tommy o hälsar på nån dag! :)

Hoppas allt är bra med dig/er! Kram

2010-08-11 @ 11:05:18
URL: http://shagnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0