Nu har jag gjort det

Igen, jag har köpt en baby travel Amsterdam. Ja men en begagnad fast den är köpt i år och har bara använts i ca 2 mån innan de köpte en ny vagn p.g.a att deras första är bara 9 mån å så ska de få en till i december så att de hade köpt en dubbelvagn. Jag fick köpa den för 2500 (ligg del och sitt vagn), en brun jag är faktiskt jätte nöjd. Tänkte pruta ner den men de var hem hit och visade upp den och den ser ut som en ny inga märken. Det ända är att den är brun och jag ville ha en mörk blå.

Annars har det varit full rulle idag först på morgonen gick vi till Birsta runt Öråkersvägen, Nils åkte vagn hela vägen men det gick jätte bra inte några problem alls. Sedan väl där köpte jag flera byxor åt Nils han ville ha ett par röda men det blev inte så denna gången. Han hittade även en cars tröja som han ville ha men det får bli en annan gång. Var in på name it och kollade oxå men hittade inget som föll mig i smaken men Nils fick leka lite med de stora lego bitarna vilket han uppskattade. Vi gick runt några varv och kollade runt.

Tills att Nils sa att han var hungrig, jaha då gick vi till Ikea och åt och han fick köttbullar och pasta å jag åt lax. Han var jätte duktig hela tiden och åt upp alltihopa och satt så snällt och åt. Min lilla go prins!! Eftersom att han hade varit så duktig så tänkte jag att han skulle få vara i småland men då var det stängt idag. Typiskt, har haft lite otur förra gången var det fullt när vi var där.

Då gick vi upp till coop en sväng å hälsade på Tommy där vi även träffade på Ulla (Nils farmor) så att vi blev där ett tag. Precis när vi hade handlat det vi skulle ha ringde tjejen med vagnen och frågade om vi bodde i närheten av Birsta om hon fick adressen skulle de vara där om ett tag (hemma hos oss). Toppen tänkte jag då slipper jag åka dit som jag tänkte först. Men jag hade inget fika bröd hemma så in på Willys å handla och högsta växeln på väg hem.

Dagen har varit jätte bra och Nils har varit helt underbar. Eftersom att vi inte hann med biblioteket idag blir det de med Tommy imorgon han var ledig i morgon.

Ha en bra kväll!!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0