Kan man vara så här trött

Egentligen, skulle kunna sova hela dagarna om jag fick stackars Nils det är han som blir drabbad i slut ändan. Just nu roar han sig med att dra fram alla saker i hans bokhylla. Det var meningen att vi skulle gå ut nu på e.m men han har inte plockat upp sina böcker ännu så att jag väntar på att han ska bli klar med det först.

I onsdags var vi i väg på cirkus skratt på kvällen det var en liten cirkus men lagom för Nils, Tommy å Agnes var oxå med så att de fick hjälpa mig med Nils men det gick bra allting som tur var.

Igår var vi hemma hela långa dagen vi bakade muffins (eller nöffins som Nils säger) och ett matbröd med morötter i det blev ganska bra. Sedan var vi i väg å vecko handlade på ica å då fick Nils vara i minihuset medan. Jag frågade honom innan om han inte behövde gå på toa, men nej det ville han inte. Å jag tog så klart inte med mig några extra kläder. Precis när jag hade handlat färdigt så ringde de å sa att det hade hänt en liten olycka så vi fick snabba oss lite. Eftersom att vi inte hade några kläder fick Nils ha på sig Jens Jacka så att inte några fula gubbar skulle se han.

Jag tänkte på alla som mötte oss de måste ha funderat på vad vi är för föräldrar egentligen.
Senare på kvällen var vi till Tommy å Agnes där vi fick middag. Det var tacogratäng och marängtårta till efterätt. Det var jätte gott å det var så skönt att slippa laga mat och diska.

Idag har vi inte gjort mycket ska tvätta snart å nu har Nils städat klart så nu ska vi ut å plocka höstlöv.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0