Hösten är här

Å jag är nog en av få som tycker att det är skönt med höst det är inte lika varmt ute och man kan sitta inne med gått samvete, tända ljus å se på film. Så skönt.
Igår var Mari förbi en sväng och vi tog en promenad innan det började att regna, det var bra att hon kom annars hade jag aldrig kommit i väg, jag var så trött igår. Det har jag varit idag oxå men det blev en promenad till bussen. Eftersom att jag var in till stan hos barnmorskan, allt såg bra ut. Blodtryck, socker, hb såg perfekt ut. Även fast att jag inte äter några järn tabletter så skönt att slippa sånt. Hjärt slagen var på 133 den här gången lägre än Nils han låg på mellan 148-150. Men de säger att om det är höga så är det en flicka. Stämde inte förra gången får se om de har rätt den här gången.

Efter det tog jag bussen till birsta å käkade en sallad på charm, å jag var så hungrig så att det var riktigt gott. Bebisen brukar säga till när den inte har fått mat på ett tag. Den är likt mig på det, jag blir jätte sur om jag väntar för länge mellan måltiderna.

Vill ni veta en annan mindre rolig sak vi har inget vatten hemma, jätte skoj eller inte. Det är värre än i Afrika (nej men nästan) man är så beroende av vatten. Skulle fixa det ikväll eller i morgon jag hoppas på i kväll.

Men Nils å jag är ändå inte hemma vi ska på cirkus skratt, får se vad han tycker om det, det är gratis så att det gör inget om han ratar det. Tommy och Agnes ska oxå med, Jens varken vill eller kan följa med. Men jag tror att Nils skulle vilja det. Jag har inte sagt något ännu om att inte pappa ska med men jag ska berätta det när han kommer hem. Han är så van att vi gör allt tillsammans så han vill att det ska vara så nu oxå, men tyvärr så går inte det. Men vi får ha mys helg till helgen när vi alla är hemma. Eftersom att det dröjer ett tag till nästa gång.

Nu ska jag göra iordning middagen så att vi hinner äta innan cirkusen.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0