Hej alla sjuka och friska

Själv hör jag till den sjuka gruppen idag har blivit förkyld. Det började igår på väg till jobbet det vill inte sluta droppa från näsan. Lite jobbigt att träffa patienterna när jag får stå med papper för näsan nästan hela tiden. Har inte sovit något i natt, jag hoppas att jag inte har varit allt för störande för Nils och Jens. Skulle ha jobbat idag men stannar hemma så att jag inte ska smittar de små och de övriga. Ringde och sjukanmälde mig i natt och då var det full rulle där hos dem.

Jag som var så laddad att jobba allting började så bra igår, jag sov nån timme efter frukosten sedan tog jag en promenad runt öråkersvägen till Birsta. Allt kändes jätte bra, jag köpte presenter till Saras små barn, som ska ha kalas på lördag. Kollade runt lite granna i affärer i lugn och ro, allt kändes jätte bra men som sagt det vänder snabbt ibland. Men jag ska inte klaga det brukar gå över efter några dagar, väntar bara på att Nils och Jens också ska bli drabbad. Jens brukar bli döende när han blir sjuk så då blir det inte lätt för honom. Men om det skulle bli under nästa helg går det nog bra för att då ska han på björn jakt och det vill han inte missa. Jag lovar dig att jakten går före allt.

Jens är oxå hemma idag han har tagit ledigt för att jobba med plattan, det är bra att de jobbar på, jag tror att de var där igår kväll oxå när jag jobbade. Jag lääännggttar tills att huset är klart, ska bli så skönt att få något eget igen.

Har varit och kollat på en kattunge, som har en jätte fin teckning som jag vill ha. Ja det är Jennys katt Julia som har fått kattungar IGEN. Vilken gång i ordning vet jag inte hon ligger i hon ingen rast och ingen vila där inte.

Ja jag ser fram emot att du kommer upp till norrland igen Agnes det var ett tag sedan nu, ta med dig Tommy till stan kan vi ta en fika där.

Ja jag önskar er allihopa en bra dag!!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jajemän, det får vi göra! :)

Bara några seeeega jobbnätter och dagar kvar nu innan jag åker... :P

2010-08-14 @ 09:50:28
URL: http://shagnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0