Snart hemgång

Nu har jag snart jobbat klart, kvällen har gått bra men den har varit lite långtråkig. Men i morgon är en nu dag med nya nöjligheter. Jobbar dag i morgon så då slutar jag klockan tre, vad skönt sen ska jag träffa Mari. Per kunde inte komma för han skulle på hockey, se Timrå vad är det att se. Det är MODO som gäller men det har inte gått så bra föe dem i år men det har gått bättre för mitt andra lag Luleå.

Ja, ja jag köpte en digital kamra igår en riktigt bra som jag tänkte använda fram över, jag ville bli fotograf när jag var liten skulle flytta till Canada och gifta mig med Eric Lindros (en hockey spelare som spelade för Canada och philladepia flyers i NHL). Det var på den tiden när jag var lite mera insatt i hockeyns värld, då visste jag en heldel om alla spelare som kom från Sverige och spelade i NHL. Nu känner jag inte till en ända.
Min barndoms kompis Sara ville bli journalist (vet inte hur det stavas), vi tyckte om att skriva berättelser och måla men jag hade ingen konstnärs gener men det har/hade Sara. Men vi hade skoj. Jag kom ihåg att Sara skrev en "saga" om mig och Eric. Jag kom ihåg att min lärare på mellan stadiet tyckte att jag skulle satsa på att skriva, jag älskade att skriva men jag är så dålig på att stava. Kanske ska ta upp den kariären igen..........

Ja det slutat med att vi hamnade i Sundsvall båda två, jag jobbar som undersköterska på neo, bor i Öråker (av alla ställen) med Jens och Nils. Sara läser till sjuksyster har två barn och sambo. Hennes äldsta är lika gammal som Nils. Jag tror vi hade en mycket bra uppväxt iallafall i lilla Gubbyn utanför Ånge eller vad säger du Sara???

Kramen

Kommentarer
Postat av: Sara

vad fint du skrivit =) Jo, visst hade vi skoj?! Vi som tyckte att det var så trist att bo i denna lilla by, men nu då man ser tillbaka på det känns det inte alls lika hemskt ;)

Haha...ja du och Eric Lindros...Och så jag och MacGyver..och Edward Furlong.

Hoppas Ni har en mysig helg! Kram!

2009-11-27 @ 21:07:23
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0