Men det är väll lustigt

Att alla tror att jag är gravid, jag vet att jag har lagt på mig, men herre gud har jag blivit så stor utan att jag sett det själv.
Det är fyra stycken på jobbet som har varit på mig. Och svaret är som vanligt NEJ, JAG ÄR BARA TJOCK!!!!
Så ni som inte har sett mig på ett tag kan ni ju förbereda er på att jag är större än vanligt, ta ett ljupt andetag det är sant.....
Det kanske är som i den där filmen när killen blir kär i alla fulla och tjocka tjejer men han ser dem som skönheter. Jag kanske inte kan se hur stor jag igentligen är. Bara en tanke.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jens

inte är du tjock inte

2009-11-27 @ 19:58:15
Postat av: Sara

du är inte tjock, men jag förstår hur du känner. Jag känner också så lite nu och då..Kanske gamla hjärnspöken som dyker upp ibland. Men egentligen är vi ju två superheta morsor...eller hur?! ;)

2009-11-27 @ 23:09:47
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0