Med ett skutt

Klev familjen larsson/Strandell upp imorse, även Nils han tycker om att bli lite kittlad på morhonen då blir han på bra humör. Jens han skulle i väg att jaga de stackars rådjuren, han är beroende av att ligga och passa på djur. Förstår inte glädjen med det men vi har olika intressen. Själv jobbar jag med mina så knorriga vänner, men de är mysiga de har små olika personligheter allihoppa. Det är roligt att se hur de utvecklas till små människor med humör. Den ene är tyst och lugn, en annan vill inte bli störd och den tredje har armar och ben åt alla dess håll. Men de har något gemensamt de är UNIKA. Jag tycker att det är helt otroligt att de vet hur de ska göra och bete sig även fast att de är så små, även våra bebisar i v28 har ett stort i sugbehov. Tänk vad mycket små barn lär sig varje dag, tänk om vi skulle lära oss lika mycket då skulle vi vara genier allihopa. Se bara på Nils han kommer med något nytt ord eller mening varje dag och lika förvånad blir vi varje gång. Och som Elvira som är på väg att lära sig gå snart, hon kryper för fullt och springer fram i gåstolen. Hon är så härlig, go och glad. Men så är hon tjej också vi är ju lite bättre..... Villa av sluta med att tacka för era fina stöttande kommentarer. Sara jag hoppas att våra barn har lika mycket fantasi som vi hade för då kommer de ha mycket skoj som små. Nu måste jag hjälpa mina små vänner som har tappat napparna som de suger konstant på när inte mamma finns att tillgå. Kramen

Kommentarer
Postat av: Jens

jag tycker inte vår familj heter Larsson/strandell

Jag tycker den heter Strandell/Larsson

2009-11-28 @ 15:30:01
Postat av: Sara

vilket mysigt jobb du verkar ha..Förstår att du trivs =)

2009-11-28 @ 20:49:57
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0