Kunde inte skriva klart

På grund av att min kära son på 2½ år hade hitta något i kylskåpet som han skulle HA! Det var en alladin chokladask som jag tänkte försöka att spara till jul. De hade special pris på coop förra veckan, jag går alltid på det där som affärena försöker lura oss på. Hur som helst så var det lite svårt att förhandla med honom att det är bättre med äpple. Men den här matchen vann mamma.
Jag kommer iallafall att skriva om mitt liv, min kära familj som består av sambo Jens min son Nils och jag räknar även med min underbara bror Tommy. Han bor så klart i ett eget litet kryp in, riktigt fin 2a i närheten av Merlo slott i Timrå. Han betyder jätte mycket för mig, jag kan nog säga att han är min bästa vän. Han känner mig bäst, vet mina brister och goda sidor. Vi har gått igenom en hel del och klarat oss ur det tillsammans med hjälp av underbar gemensamma vänner. Jag kommer att skriva mer om det senare.
Jag kan ibland tycka att det är mycket enklare att skriva om hur jag känner och tänker än att prata om det. En bra ursäkt kanske men för mig fungerar det bäst.
De som inte tycker om det jag skriver behöver inte läsa heller. Men lämna gärna kommentarer om du känner för det.
Nej nu ska Nils nattas å sen blir det lite tv.

Kramen!

Kommentarer
Postat av: Sara

får jag länka till din blogg? =)

2009-11-25 @ 20:37:35
URL: http://sara80.bloggplatsen.se
Postat av: eleonor

Ja Sara det får du gärna göra. Är det ok om jag länkar din?

2009-11-25 @ 20:57:46
Postat av: Sara

Blir kanon det =)

2009-11-26 @ 10:58:20
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0