Hemma

Nu har vi varit på Birsta hela dagen, solen tittade fram en stund så jag passade på att suga åt mig lite solenergi. Vi började på plantaten där vi var och kollade på julmarknaden, de hade mycket fina saker men det var för mycket tomtar för min del. Men Nils hittade en "jul aktivitets ask" som han fick han var så stolt över den å visade upp den för alla vi träffade både kända och okända personer. Sedan var vi ner på Birsta city, tyvärr så jobbade inte farmor Ulla på cervera idag så han blev lite besviken.

Sen var det meningen att jag skulle gå in på Åhlens å kolla om de hade en svart julbock som Tommy ville ha men de var slut. Då råkade vi kolla på barnkläderna där var det 20% billigare på Barbapapa kläderna, Nils ville absolut ha något så han fick två tröjor och en mössa. Han har nog snart hela kollektionen. Han har även en Barbapapa i sängen när han sover, köpte vi på coop billigt!!

Efter det var Nils hungrig så vi gick och åt lunch på cafe, jag soppa å Nils plättar det var jätte gott och mätt blev vi båda två. Nils passade på att flirta med damen bakom, det brukar han alltid göra han är riktigt duktig på det oxå!!!!

Eftersom Tommy jobbade idag så gick vi in å hälsade på hans favorit morbror, på vägen dit frågade Nils vad Tommy gillade. Jag rabblade upp lite saker den sa han "Jag tycker om stinky mamma" (han i mumindalen) Han är så söt vi har haft en toppen dag tillsammans, jag har fått många kramar av han. Nu sover han så sött i vagnen.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jens

Hej vad duktig du är pusselipuss

2009-11-26 @ 16:05:18
Postat av: Sara

vad mysigt =)

2009-11-26 @ 18:38:52
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0