God morgon

Vaknade runt 7 i morse av att nils låg å "läste" Mamma mu, när han såg att jag var vaken fick jag en stor kram. Han är så söt på morgonen när han har fått sovit ut, det är lite annat när jag måste väcka honom för att gå på dagis.
Sen åt vi frukost tillsammans alla fem, d.v.s jag, nils å våra tre katter. Den "minsta" har nils skämt bort med ost och hans mat rester. Det ligger väll i släkten......
Vi ska försöka ta oss ut en stund idag kanske träffa jens å luncha. Men först måste jag få med Nils i duschen, den är inte så populär. Men det har blivit bättre, det är tur att vi inte bor i lägenhet då skulle vi nog ha kontakt med socialen dagligen.
Vi var till Stockholm för ungefär två vecker sedan och bodde på hotell (Sheraton 5 stjärnigt), då hade vi badkar som han bara älskade fick släpa ur han.
Ja han är underbar min lilla kille, vad skulle vi göra utan honom, han gör mig bådel lycklig och arg ibland. Jag som inte skulle ha barn, men skulle jag nästan kunna tänka mig en till. Men ska kanske vänta på er Mari så att ni hinner bygga klart huset först. Om vi ska vänta på vårat är det nog försent, men Jens har gjort ett ryck igen ska inte klaga på honom......
Nu måste vi gå!!!

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0