Det snöar

Äntligen, hoppas att det kommer lite som vi får behålla. Vaknade runt åtta var pigg kände mig inte alls trött fast att jag inte kunde somna igår var vaken till ett i natt.
Tog hand om diskberget sen var det dax för söndags frukost, Nils ville smaka av allt men han åt inte upp något av det han tog för sig av.

Sedan började Jens tjata om adventsgranen som vi ska ha ute, det är nämligen så att jag vill inte ha vad som helst, den ska vara fin oxå. Den som vi hade i fjol såg bedrövlig ut, jag är bara uppväxt med perfekta granar. Ni förstår att hemma hos oss skulle det bara det bästa som gällde. Ha ha ja det har jag fått ändra på när jag har varit med Jens, han tar alltid första, bästa så är det nästan med allt.Förutom när det gäller hans jakt.
Det var nog bara vi (hemma i Erikslund) som hade färgade ljus till ute granen, då tyckte jag det såg jätte konstigt ut men nu saknar jag den.

Nu är det slut tjatat om det, gick ut en sväng efter frukost och "träna" lite Sprang och gick (intervall) efter Öråkersvägen, sprang mest faktiskt.
Det var skönt men lite tungt var det, flera veckor sedan jag tränade men det är alltid lite  tungt i början det är betydligt lättare att springa på ett löpband på gymmet än ute i rätta "terängen". Skulle behöva bättre skor så att jag inte förstör knäna jag är bara 30år än, ha ha.

Nu ska jag duscha och sätta upp julstjärnorna, det blir nog ingen julskytning hinner inte, ska iväg och jobba sedan.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Sara

ja jag minns att jag var lite avundsjuk på de där ljusen ni hade =)

2009-11-29 @ 21:25:11
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0