Advents söndag

Men vi har inte varit på någon julskyltning, vi hann helt enkelt inte f.m bara försvann. Tänk när jag var liten (låter som en gammal tant) var julskyltningen hedlig den kunde vi inte missa och var det som om någon var sjuk var det en kattastrof. Vi gick nästan alltid i Fränsta, å hade nästan alltid snöat å det var så fint.

Men vi tog en sväng på Birsta en snabbis innan jag åkte och jobbade, där vi tog en snabb fika på Charm. Jag tycker inte riktigt om deras fika och jag tycker absolut inte om personalen där, de kan stå och prata om privata saker högt och tydligt så att alla hör. Det känns som att det kan de gärna behålla för sig själv, men visst vi är ju olika. Sen var det gratis utklappsdelning till alla barn, så Nils fick oxå ett paket av tomten och han blev inte alls rädd han tyckte bara att det var roligt att stå där och puttas med alla andra "gamar".

När jag kom til jobbet stod det att jag skulle vara på 44an och det kändes väll lite så där tycker jag, det är mycket svårare att vara här nu sedan jag har fått Nils allting blir så mycket tydligare. Och så tycker jag så synd om barnen när de gråter....

Nej nu måste jag sluta får se om jag hinner skriva något mer senare ikväll.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0