Vårbacken

Det är Nils dagis som jag har varit och jobbat på idag, det gick super bra men det var inte så många barn å så var det trevliga föräldrar som jobbade idag. Tiden gick jätte fort, fast det blev lite "körit" när det var en timme kvar ungefär. Det var nämligen så att våran älskade son kräktes två gånger, han ville inte ha något mellis men jag trodde att bara berodde på att jag var där. Men han mådde så klart illa stackarn, så att det blev till att sanera. Men han är inte speciellt påverkad annars han sprang å lekte innan och även hemma, men han får så klart stanna hemma från dagis minst två dagar.

Tommy vågade sig hit en sväng i kväll, jag bjöd på middag å så fick han en påse lussekatter. Vi var en sväng på toys`r´us oxå men jag har som vanligt beslutsångest.......
Sen när han skulle gå ville Nils ha en puss, men där gick gränsen men det kunde inte Nils förstå han blev alldeles förstörd. Nils har inte kräks något mer sen vi kom hem, men vi har laddat med blåbärssoppa och majs välling. Han är inte sugen på någonting men det förstår jag det finns nog inte en människa som vill äta vid magsjuka. Han som nästan aldrig har kräkts förut blev ganska förvånad när det hände. Ja vi får hoppas att inte vi får något, men det är svårt att inte krama honom. Samtidigt känns det som jag mår illa själv när jag hör och känner aromen av hans rapningar. 

Ja i morgon är det arbete igen det var ett tag sedan. Som svar på din fråga Jenny, så är det Nils den här gången. Men du kanske inte är så intresserad efter det som hände denna gång?????????

Kramen 

Kommentarer
Postat av: jenny penny

världens sötaste nils, får vara hos oss så mycket han vill.... bara att lämna in honom....:D

2009-12-07 @ 21:37:45
Postat av: Sara

usch då..Hoppas ni slipper magsjuka. Har ju hört att det går magsjuka lite varstanns nu =/

2009-12-07 @ 21:48:22
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0