Trött

Har inte sovit så mycket i natt, Nils har haft ont i magen så vi fick gå upp å byta på han han hade svårt att komma till ro. Lilla Nils han har varit så lessen nu på morgonen men nu ligger han å kollar på barnpogram. Det är så jobbigt att se han mår så dåligt. Men det vänder nog snart.

Det är den 10 december idag, nobeldagen. När jag var yngre var en av mina önskingar att få vara med på en nobelmiddag. Det är så ståtligt och vackert.  Att få klä upp sig, fixa håret. Men det är nog ganska stelt, då blir det så svårt att slappna av. Missar tyvärr sändningarna idag, ska jobba kväll men får nog se vilka klänningar de har iallafall. Har ingen aning om vilka som får pris, ja jag hörde att Barack Obama skulle få fredspriset i Oslo. Det är bra.

Det är en annan viktig sak idag, Johanna (en väninna) fyller 30 år! Välkommen till den lite mognare åldern. Ärligt talat tycker inte jag att det nån skillnad, ja jag har fått lite fler rynker å celluliter men det är livets gång vi blir alla äldre. Det är egenligen ingentinng man kan hindra på ett naturligt sätt. Sen finns det plastik kurigi men det är en annan femma. Ålderdomen kommer i kapp dem oxå efter ett tag, jag tycker inte man ska tänka så mycket på sånt där det gör dig inte lyckligare.

Nu vill Nils ha uppmärksamheten!

Kramen 

Kommentarer
Postat av: Jens

Du är fin med rynkor & cellunånting när du kommer hem ska du få grädde och socker så du blir som jag vill grrr puss

2009-12-10 @ 13:59:14
URL: http://ellastrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0