Tänk positivt, tänk positivt.......

Ja nu har domen kommit, jag har jobb till sista januari 2010 sen får jag inte jobba kvar lägre. Det är så att jag fick en tjänst på sjukguset nu i november och sen vart det klart att de första 100st skulle få gå 1dec 09, och jag är så klart en av dem. Men jag har uppsägningstid till sista januari. Så att det var en härlig julklapp, eller inte. Jag förstår inte hur de tänker egentligen, personalen på avdelningarna hinner inte med sig nu hur ska det bli sen. Ja vi får undvika att bli sjuk eftersom att vården är inte bra nu och den blir inte bättre tro mig.

Ja ja jag har varit på 44an idag precis som jag trodde, det har väll gått ganska bra men det känns tungt ändå att göra något när jag snart inte får vara kvar. Jag tror att jag ska vara på 45an imorgon.

Såg ni att svärfar var i tidningen idag i st, Nils har varit hos frisören oxå han hade varit jätte duktig som alltid och i morgon ska han fotas på dagis. Min lilla prins!!

SOV SÅ GOTT!

Kramen 

Kommentarer
Postat av: Sara

men gud vad trist. Vad ska du göra då?? Plugga? Hoppas du kan hålla humöret uppe iaf =) Kram

2009-12-03 @ 18:28:54
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0