Ska i väg å jobba sedan

Det är nattjobb som gäller nu två nätter. Det känns helt okej det är nästan väntan som är jobbigast. Det är ingen idee att börja göra något så att det känns som att jag bara sitter av tiden. Jens mådde lite bättre igår på eftermiddagen men nu har han fått tillbaka det ikväll. Men han vill inte åka in och kolla upp det, men det kan jag förstå de vet ju inte vad det kan vara å de gör inget åt det. Ta alvedon mot smärtan, ja ska han få problem med levern oxå snart kanske.

Hade en träff med min barndoms vän Sara idag, äntligen. Vi har haft lite svårt att hitte en bra dag som passar oss både, så är det när man har barn. Vi gick på Birsta och tog en fika, surrade lite om allt möjligt. Det var mycket trevligt, man behöver inte göra något speciellt för att det ska bli trevligt huvudsaken man har ett trevligt sällskap. Tack för idag Sara!!!

Mari kom en sväng förbi hemma hos oss igår kväll, stannade inte så länge. Vi var så trötta båda två, gick och la mig med Nils vid åtta men han ville inte somna förän Jens kom hem som var på möte. Själv skulle jag ha kunnat somna på studds, var så trött.
Ska försöka hålla mig vaken i natt, men vi har fått in en hel del dåliga små bäbisar som det ska pysslas med så ska nog inte vara så svårt. De små ska ha mat varannan timme har man lite otur så äter några på jämna å några på ojämna timmar. De som har varit inne ett tag äter var tredje.
Ska handla någon god dricka (loka eller bonaqua) inför natten brukar försöka att undvika att äta på natten, man får så ont i magen.
Hinner nog inte skriva något i natt. Till er som inte ska jobba säger jag God natt å sov gott.

Kramen


Kommentarer
Postat av: Sara

tack själv. Vi får ta en lunchdejt efter jul också =)

2009-12-17 @ 21:03:49
URL: http://sara80.bloggplatsen.se
Postat av: jenny

tjenis, jag o magnus har oxå fruktansvärt ont i magen :/

har detsutom sprutlackat toan en hel del, så jag skyller på nisse, MAGSjuka... USCH kan det inte va så att jens har det med???

2009-12-18 @ 10:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0