Nyårsdagen

Ja får se om Jens å resten av familjen får fira tillsammans. Han kom hem igår men han känner sig inte pigg idag så han ska åka in nu igen för att se vad de säger. Jag hoppas att det går bra för honom. Han kanske har lärt sig något av det här, det har jag iallafall att om man blir biten av en katt ska man åka in på en gång för behandling. Jag visste inte att kunde bli så allvarligt.
Hur som hellst får inte Jens göra ngonting alls på två veckor inte ens diska eller städa, men det är bara bra för mig att få röra på fläsket lite extra.
Vi har köpt en ny dator nu så att det är lite lättare att skriva med en dator som har alla tanjenter kvar, nästan lite för lyxigt när man inte är van.

Jag var ute och tog en promenad imorse det var jätte skönt att komma ut å röra på mig, det var meningen att jag skulle gå ut igår men då blev jag så trött så att jag somnade å sen var jag för lat fölt att kliva upp. Jag tycker att det är lättast att motionera på för middagen innan jag har hunnit blivit för slö.

Får se hur kvällen blir det var meningen att Mari å Per skulle komma men vi får se hur det går med oturs Jens, själv tror han att han blir inlagd igen jag hoppas inte det. Men det kanske är lika bra. Men Nils är iallafall hemma så vi får fira tillsammans. Vi var på coop förut å handlade massa mat det blev över 1000kr så jag hoppas att det blir något ikväll men annars får vi spara det till en annan dag.
Ska ta och städa av lite här senare det är vsaker å kläder överallt, hinner inte mer än ta bort Nils leksaker innan han tar fram det igen.

Återkommer senare när jag vet mer om hur det går för sjuklingen Jens. Jag ska börja kolla efter en lägenhet så att det blir lite lättare att ta hand om. Det bästa av allt vi slipper bo i ett bygg projekt...

Gott nytt år på alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0