Nils är hemma idag

Från dagis men han har mått bra hela natten, somnade i soffan igår kväll vid halv åtta på magen med rumpan i vädret, gull unge. Så Jens å jag satt å beunrade han och såg på tv en stund, såg det här pogrammet på 4an mamma till en mördare. Det måste vara tungt att bära det på sina axlar, det är nog svårt för mamman att bli axepterad bland grannarna mycket skit prat. Men det är inte hon som har gjort det, förstår att hon vill försvara sin egen son till 100 procent. Ens barn är det bästa man har, jag försöker att vara rättvis när Nils är ute bland andra barn, jag tar inte hans försvar men om jag ser att något äldre barn är dum mot honom utan orsak då säger jag till. Jag skiter vad föräldrarna säger, men jag säger själv klart till om Nils gör något han inte får oxå. Men vissa föräldrar verkar tydligen inte bry sig någonting om vad barnen deras gör, sånt kan göra mig riktigt arg. Jag menar du har ändå ansvar för dina egna barn!!

Nils å jag har städat hela f.m dammat, plockat undan och dammsugit. Fast medans jag städade passade Nils på att se om tuschpennan fungerade så han testade den på b.l.a köksluckorna, barbapapa och sig själv faktiskt. Visst är han underbar. Vi han inte dammtorka golvet så att det får Jens göra i kväll. Vi blev precis klar med allt innan jag skulle iväg å jobba, vi har stått i hela dagen. Sen fick Nils vara hos farfar tills pappa Jens kommer hem, får se vart han ska var i morgon han verkar må bra iallafall men man ska vara hemma 48 timmar efter sista kräkningen. Det är lugnt på jobbet iallafall så att det skulle inte göra något om jag måste vab.
Vi får se............

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0