Ingen vanlig dag

För idag fyller en mycket speciell person år, hon är en otrolig människa som tänker på allt och alla. Hon har ett stort hjärta och jag tror inte det finns många i ånge med omnejd som inte har fått tagit del av hennes omtanke och omsorg. Det finns inte många som inte vet vem hon är.
Jag kom i kontakt med henne första gången när jag var på min sista praktik på gymnasiet, hon jobbade som personlig elevassistent. Jag tyckte om hon redan från första dagen jag träffade henne, jag hade en jätte bra praktik, där jag fick lära mig mycket om verksamheten men även mig själv. Jag presenterade henne för min mamma och min familj, villket gjorde att vi fick mycket bra kontakt med henne alla fyra. Jag var ofta hos henne när det var jobbigt, hon tog med mig ut när hon såg att jag mådde dåligt. Hon visste hur allting låg till men hon pressade mig aldrig eller tjatade. Hon fanns bara där som en "skyddande ängel".

Sen när mamma gick bort fanns hon där hela tiden som tröst och stöttning för  oss hela familjen. Vi visste att hon menade det hon sa och var ärlig i sin omtanke. Hon hjälpte oss t.o.m med julmaten det året (mamma dog 21dec 2001). Hon förstod hur det kändes, min bror Tommy har alltid haft svårt att prata om känslor (förutom mamma) med andra människor, men med henne kunde han öppna sitt hjärta och tala om hur han kände. Det hade aldrig hänt innan eller efter det. Hon har även hjälpt mig så mycket efter det. Ni som känner mig vet att det har gått lite upp och ner (som det gör för alla).

Men jag vill tillägna detta inlägg till denna speciella person. Med att säga TACK FÖR ALLT, DU ÄR SUPER!!!!

                                               ETT STORT GRATTIS TILL DIG BERITH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0