Ingen lucia

För Nils igår, han var inte så vra i magen i söndags så vi ville inte skicka i väg han. Så det var synd , det brukar vara så roligt att se de små, de är så avslappnad och vågar leva ut det brukar inte bli lika stelt som när det är "vuxna" som äe lucia. Var på julbord med Jens jobb igår vi var på lörudden, det var mycket fint där å vi fick mycket god mat. Det går inte att smaka på allt så jag riktade in mig på fisk avdelningen, Jens på efterätterna. Vi gjorde inte så mycket igår, satt mest inne och kollade på tv. Jo men just ja vi bakade lite kakor till jul.

Vi var hemma alla tre igår eftersom att Jens har fått så ont i magen. Han fick till och med åka in på akuten på kvällen, kom in runt halv åtta men fick inte träffa en läkare förän vid halv ett. Det är skandal tycker jag, det kommer inte att bli bättre i framtiden nu när det ska dra ner ännu flera känster. Det blir synd om de som jobbar för det är de som får ta det, alltså de på golvet inte de högre som skulle behöva ta det. Sen tycker jag att läkarna på Sundsvalls sjukhus inte är de bästa. Jag har inte haft någon bra erfarenhet av det de har gjort iallafall tyvärr.

Jens var ju inne igår, de hade tagit ultraljud på magen men de kunde inte se något. Han har fortfarande lika ont så han ringde till v.c idag där han fick en tid klockan halv två efter ett konstigt telefon samtal. Då tog prover men de visste inte vad det kunde vara. Ja kan förstå att det är svårt när det gäller magen, och när det är så diffust. Men då får de väll ta en bättre ammanes (TROR DET STAVAS SÅ). Något fel är det iallafall, han ska leva på flytande föda nu i några dagar. FAN ta dem om det skulle bli något. Ursäkta språket men jag blir så förbannad, det är som sagt inte första gången. Mamma åkte oxå in med magsmärter, de hittade ingenting trotts alla undersökningar de gjorde sen visade obduktionen att det var gallan, infektion i bukspottkörteln. Hallo de organen ligger i magen det var där det gjorde ont det var där de gjorde de s.k undersökningarna men hittade ingenting.

Ja jag tog en sväng på Birsta med Tommy innan jobbet, vi tog en snabb fika en super god Latte. Nils är på dagis idag. Kände att jag var tvungen att skriva av mig lite. Jag antar att ingen har missat att det snöar ute. Jippi!

Nej nu orkar jag inte gå och oroa mig längre först Nils å sen Jens, Ja jag säger då det nej Tommy håll dig i skinnet nu vill jag ha lite lugn och ro.

Krya på dig Jens, så ses vi ikväll hoppas jag!!!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0