Helgen är över

Och det är måndag igen, jag önskar att det kunde vara fredag igen så att jag kunde få uppleva den åter. Men det fungerar inte riktigt så, som när jag gick i skolan fick jag nästan ångest på söndag kvällarna för det var som att jag inte hunnit med det jag skulle göra. Ibland tyckte jag att det var tråkigt på loven men det var lika tungt sen när jag visste att det var slut på sovmorgon å lata dagar.

Men vi har haft en bra helj om jag ska sumera den, handlade lite julklappar igår efter det bakade jag nya lussebullar på vanligt vis, det blev mycket bättre de blev inte så snygg men vi kan inte slå ihjäl någon med dem. Så att ni slipper sånna rubriker på löpsedlarna. Jens städa data rummet igår blev bra, vi kom överens om att vi ska försöka låna bort han nån dag före jul så att vi kan göra en storstädning det behövs. Någon som anmäler sig frivilligt?????
Senare på kvällen åkte vi på travet, där jag äntligen vaccinerade mig, det gjorde inte ont när de stack men när sprutade in det gjorde det ont tycker jag. Har inte haft några biverkningar, haft lite ont i armen bara men det får man räkna med.
Nils har varit lite små trottsig den senaste tiden, men det är precis som att han ska testa oss när vi är alla tre. För så där är han aldrig när jag är med han själv, får se hur det går på fredag när han ska vara hemma med mig utan Jens.

Ska snart ut i det här tråkiga vädret å vara på dagis några timmar eftersom att personalen har planeringsdag, får se hur det går idag det är sista före jul.

Kramen  

Kommentarer
Postat av: jenny penny

hejsan...

bra att jens städar!!en liten fundering, är det jens som ska passas eller nils? nils passar jag gärna, men inte jens tyvär, han är aldeles omöjlig...

2009-12-07 @ 11:21:52
URL: http://www.strandell.blogg.sse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0