Full rulle

Snart är det jul och det är mycket som ska göras innan jul, Jens har varir så duktig och städat nästan hela övervåningen. Vi har gått igenom garderober och skåp och slängt flera påsar med skräp som vi samlat på oss. Jag skulle hjälpa Jens med städningen på söndag men jag fick migrän så att det blev inte så. Var hemma igår eftersom att jag inte mådde så bra, men sedan på e.m städade jag undan lite och tog en promenad till birsta för att köpa de sista julklapparna.

Men vad folk det var ute igår. Alla är som gamar som måste köpa, Nils flirtade med butiksbiträderna och både choklad och karameller. Mums mums..........
Sen när vi kom hem damsög jag lite och vi käkade middag. På kvällen kom Mari å Per och Tommy på en liten julfika. Å vad glad Nils blev han var nästan lyrisk över att få träffa dem alla tre. Det är så roligt att se han så glad och lycklig. Vi bytte julklappar med varandra och pratade massa skit.

Skulle iväg å tända ljus på minnesstunden oxå men vi hann faktiskt inte det, tyvärr ibland är det som att tiden bara rinner iväg och ibland står den helt still. Det är kontigt det där tycker jag.

Jag jobbar dag i dag sen är jag ledig ända till julaftons natt, så jag ska försöka hinna göra allt som ska göras. Tyvärr jobbar Tommy så mycket nu så vi hinner nog inte ses så mycket innan jul, men vi satsar på nyår det här året istället.

Nej nu ska jag i väg å äta julmat, som avdelningen köpt av våra "trivsel pengar", tro inte att landstinget bjuder på något sådant.

Va roligt Jenny att du har hittat till min blogg, jag hoppas att vi kan ses någon gång!!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack, det är roligt att hitta "gamla" kompisar. Hoppas ni får en jättebra jul. Hälsa Tommy!

2009-12-26 @ 10:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0