Från ett till tolv

Förra helgen som jag jobbade hade vi ett barn när jag jobbade natten som var hade vi tolv. Det var verkligen full rulle hela tiden  satt inte många minuter. Som i går hade det kommit tre barn och det är flera på väg. Det är tråkigt för föräldrarna att de inte får följa en hel graviditet å sen oroa sig för följderna. Men det är ganska roligt när det händer något hela tiden. Sen har jag jobbat med super trevliga människor de här två nätterna, det ger mycket. En av tjejerna hade med sig kaffe med karamell smak igår som hon bjöd på. Det luktade så gott på hela avdelningen. Hon hade även med sig en mjölkskummare så hon gjorde latte åt oss allihopa. Det var jätte gott, så nu önskar jag mig oxå en mjölkskummare............

Har inte gjort så mycket de här två dagarna, har varit så trött å så är det så kallt ute men nu tror jag det "bara" är runt 10 minus grader. Skulle börja julstäda idag men hade ingen lust. Jens har varit mycket duktig i dag å städat datarummet ordentligt. Det blev mycket större där inne, TACK JENS!!!

I morgon är en speciell dag med många minnen som jag har ältrat en hel del. Skriver mer om det imorgon.

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0