10 år har gått igen

Det är toi år sedan vi trodde att joden skulle gå under, eftersom att det skulle bli ett nytt århundrande. Ja det har hänt mycket på tio år, jag har blivit mamma, jag har träffat min livskärlek Jens (hoppas jag), flyttat några gånger, tagit mig ur anorexin, fått jobba med det jag har haft som en dröm (prematuren, barnkliniken) jag har träffat nya många vänner en speciell person har jag kommit mycket nära å det är min egen lille bror. Vi var som hund å katt när vi var yngre å nu ringer vi varandra nästan varje dag, det trodde nog ingen när de såg hur vi slogs både fysikt å verbalt. Jag har varit utomlands tre gånger plus norge där jag hämtade våran förra katt Osiris som dog i fjol.

 Det är bara några av allt bra som har hänt, sedan finns det vissa tråkiga saker som har hänt som att mamma p pappa har gått bort, men de finns fortfarande kvar som små änglar å tittar ner på oss Tommy å mig jag vet att de skulle vara mycket stolta över oss om de levde. Det är förstås synd att de inte får uppleva det med oss. Som Nils t ex å vad bortskämd han skulle ha blivit mamma skulle ha vilja ha han varje helg, hon skulle nog nästan inte ha släppt han en sekund å pappa skulle ha tagit med han ut till skogen och till sjön, fiska med han både vinter och sommar. Det är tråkigt att veta att Nils inte fick chansen att träffa sina morföräldrar men han har ju farmor å farfar, morbror å faster som är så snälla mot honom.

Ja tio år går fortatare än vad man tror, å jag hoppas att vi får tio år till med många nya äventyr. Fast nu ska vi ta ett år itaget vi får hoppas att det här året 2010 blir ett bra år nte fprtsätter som det här året 2009 har slutat.

Jens har ringt å de har sagt att de har tagit prover å en special läkare har kollat på handen, det ser bra ut så nu väntar de bara på ett prov svar så om det ser bra ut får han åka hem. Hoppas hoppas...................

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0